دوستت دارم
 
درباره وبلاگ


عاشقانه های من تقدیم به یگانه عشق زندگیم
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



عاشقانه
جملات عاشقانه ی من تقدیم به یگانه عشق زندگیم




نامت را ار آتش آموختم

ولطافت روحت را از آب

سرشار تر از زلال!

در منطق کدام فلسفه

آتش وآب بهم آمیخته اند

وقتی که گل

شکوفه میزند

چهره ات به آتش می ماند

و جانت را

عبور نرم آب

در ترنم است!

نه از فلسفه کلامی می دانم

و نه منطق

می گنجد در کلام من

بی استدلال دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 7:26 قبل از ظهر ::  نويسنده : محمد